Services

Met Gul zijn alle facilitaire services in één keer geregeld. De aansturing en coördinatie van de verschillende facilitaire services zijn in één hand. U heeft één aanspreekpunt; van het vullen van de koffieautomaat tot het verzorgen van de planten.

Optimale gastvrijheid

De services van Gul zijn ontwikkeld met één doel voor ogen: het verlenen van optimale gastvrijheid. Al onze dagelijkse activiteiten moeten bijdragen aan: het vergroten van het werkplezier van onze gasten. In dit geval de medewerkers, bezoekers of klanten van onze opdrachtgevers. U kiest welke services u door Gul laat uitvoeren. De services die we niet zelf leveren, voeren we uit met vaste partners, maar onder de vlag van Gul. Ook dan is Gul uw aanspreekpunt. Wij zijn Gul voor u!

Multi-services

Gul staat met haar gastvrije en breed inzetbare team Gul-medewerkers voor u klaar om de volgende services voor u te verzorgen:

  • Gastvrije ontvangstbeleving als persoonlijk welkom voor alle gasten en telefonische bereikbaarheid
  • Uitvoering en logistiek rondom post, archief en repro, beheren en uitgifte van kantoorartikelen, bijvullen en controleren van multifunctionals
  • Huismeester services als dagelijkse onderhoudsklussen en verhuizingen van beperkte omvang
  • Andere zichtbare taken als onderhoud interieurbeplanting en dagelijks verzorgen en controleren van drankenautomaten
  • Vergaderservices als beheren, inrichten en controleren apparatuur vergaderruimten en logistiek van vergaderlunches
  • Aanvullende schoonmaak en controle op voldoende aanwezigheid sanitaire middelen en afvalbeheer tijdens de werkdag

Services met partners

De services die Gul met vaste partners uitvoert, met Gul als aanspreekpunt:

  • Schoonmaak: schone gebouwen en terreinen
  • Catering: verzorgen van restauratieve services
  • Beveiliging: veilige gebouwen en terreinen
  • Repro: uitvoeren van reprotaken
  • Externe koeriersservices
  • Wasserij: reinigen van bedrijfskleding
  • Gladheidsbestrijding: coördineren en uitvoeren
  • Ongediertebestrijding: aanpak
  • Onderhoud: uitvoering van technisch en bouwkundig onderhoud
  • Projecten: verbouwingen, uit- en inhuizen, evenementen

Toegevoegde waarde

Gul biedt optimale gastgerichtheid in facilitaire services

Vanuit integraal eigenaarschap nemen we de verantwoordelijkheid en zorg voor uw facilitaire services van u over; samen met onze servicemedewerkers. Wij zijn trots op onze medewerkers, zien hun potentie, focussen daarop en bieden toekomstperspectief. Samen zijn wij Gul voor u!

Gul zorgt voor efficiency

De servicemedewerkers van Gul combineren hun servicetaken als post, repro en huismeestertaken met het zorgen voor de interieurbeplanting, het onderhoud van de koffiemachines en het bijhouden van sanitaire voorzieningen. Uiteraard maakt Gul duidelijke afspraken met u over het takenpakket. Vervolgens houden we ons aan deze gemaakte afspraken. Daar staan we voor: afspraak = afspraak!

Gul neemt de integrale aansturing van u over

Voortaan heeft u slechts één aanspreekpunt voor álle facilitaire services. Handig en efficiënt, omdat juist de afstemming tussen de verschillende facilitaire services van diverse aanbieders veel aansturing en coördinatie vergt. Voor veel organisaties is de facilitaire serviceverlening een ‘patchwork kleed’ geworden. Een bont geheel van leveranciers die allemaal een stukje serviceverlening regelen. De één komt voor de koffieautomaten, de ander hangt een whiteboard op, de derde geeft de planten water, enzovoort. Met Gul is het in één keer geregeld.

Gul zorgt voor blije mensen bij u op locatie

Onze blije servicemedewerkers zorgen voor blije mensen bij u op locatie; medewerkers én bezoekers. Het combineren van taken maakt de functie voor onze servicemedewerkers namelijk leuker en uitdagender. Zij ontvangen uw bezoekers alsof het hun eigen gasten zijn. U ziet minder onbekende gezichten, en dat brengt rust in uw organisatie. De verschillende leveranciers hoeven immers niet meer allemaal voor hun eigen taken naar uw locatie te komen en zich door uw gebouw te bewegen. Dat nemen onze servicemedewerkers over.

Blije Gul medewerkers zorgen voor blije gasten én een betere beleving van klanttevredenheid

Hoe we de optimale gastgerichtheid binnen uw organisatie inrichten, hangt af van uw behoeften. Daarom willen we precies weten waar u blij van wordt als het gaat om kwaliteit, kosten en medewerkers. Op basis van uw behoeften, richten we samen de gastgerichtheid in. We werken met een vast team van servicemedewerkers, die samen de verantwoordelijkheid dragen voor het afgesproken eindresultaat. Het integraal eigenaarschap ligt laag in de organisatie, tot op het niveau van de individuele medewerker. De afbakening tussen functies verdwijnt. Zo is een opgeruimde kantine niet meer alleen de verantwoordelijkheid van de cateringmedewerker. Ieder serviceteamlid ‘is’ van de schoonmaak, de catering, het gastvrij onthalen van gasten, en dus ook van het opruimen. Door efficiënt te werken vanuit deze beleving, zijn we succesvol voor u. En daar worden mensen blij van!

Multi services in één hand

Wij regelen uw facilitaire services met één team, één aanspreekpunt, één contract en één factuur.

Klaar voor de stap van single naar multi-services?